Falkavezér
Ha Volkswagen, akkor Golf. Legalábbis úgy gondolom, legtöbbünknek ez ugrik be elsőre. Ricsi négyesével nem lehet feltűnésmentesen végiggurulni a városon. Ez történik amikor egy legendás modell és a tuning találkozik. Az ő sztorija következik.
Mi volt az első autód?
Az első autóm ez a gyönyörűség, egészen kiskorom (6 éves) óta spórolok egy autóra. Amikor 2015-ben rátaláltam a neten odáig voltam érte, hogy milyen patika állapotban van, és elhatároztam, hogy nekem ez az autó kell. Eleinte csak egy sima autót akartam, de amikor már az enyém volt és vezethettem, teljesen beleszerettem.
Honnan a rajongás a márka iránt? És miért pont Golf?
Maga az életérzés a sebessége a kialakítása, na és persze a hangja. Az volt az első, amibe beleszerettem!! És az
„az érzés, amikor dicsérik és az utcán tátott szájjal nézik az emberek, megfizethetetlen.”
Ha végeztél átalakításokat rajta, akkor melyek voltak ezek? Van-e tervben további csinosítás?
Az autón volt már pár bütykölgetni való, hiszen nem mai autó. Mivel majdnem így vettem, ahogy van, ezért pár dolgot még szeretnék alakítani. Most nyáron, ha lehetséges és meg tudom valósítani, akkor egy új márkás felnit szeretnék rá, és új első lámpákat (dupla indexes sötét hátteres lámpák lesznek készítve hozzá). És lassan felkerülnek a nagyobb fékek is.
Számomra a VW életérzés… Fejezd be a mondatot!
… maga a tudat hogy bent ülhetek és élvezhetem az életet
Valamilyen elismerést, versenyt nyertél-e már a kocsival?
Még nem nyertem vele és nem is nagyon voltam vele sok helyen, de az érzés hogy mindenhol megbámulják már az is egy „nyeremény” számomra.
Az autóról
Gyári állapothoz képest rengeteg átalakításon esett át. Hozzányúltak többek között az elektronikához és a kipufogórendszerhez is. A külső megjelenés javítása érdekében 18x7,5-es Team Dynamics Diablo felnik kerültek az autó alá Toyo PROXES 4 205/40-es gumikkal. A futómű sem maradt érintetlen, a gyári fékek cseréje pedig egy jelenleg futó project. Természetesen ahogy egy ilyen kocsihoz illik, hangtechikát is kapott a felújítás során.
Műszaki adatok | |
---|---|
Típus | Volkswagen Golf IV |
Évjárat | 2001 |
Motor | 1.6 DOHC 16V Max. sebesség - 210 km/h Teljesítmény - 105 LE (+) |
Elektronika | Bosch + új szoftver |
Légszűrő | carbon házas Simota csövezéssel a beömlőhöz |
Kipufogó | Paragi rendszer sport katalizátorral két oldalon ovál véggel |
Felni | • Team Dynamics Diablo fehér 18x7,5 5x100 (nyáron) • gyári 14" 5x100 (télen) |
Gumi | • Toyo PROXES 4 205/40 R18 86W RF (nyáron) • Hankook W400 175/80 R14 88T (télen) |
Karosszéria | |
• ezüst metál fényezés • Elöl: Golf IV R32 gyári lökhárító • Hátul: Golf V R32 optikás lökhárító • feliratok eltüntetve, hátsó ablaktörlő kupakolva • VW lógok elöl hátul eltüntetve • Golf V Optikás visszapillantó tükrök színre fújva fekete hátteres indexel • Elöl: fekete hátteres projektoros daylight lámpa • Hátul: sötétített kristály lámpa • gyári formájú led paneles rendszám megvilágítás • fehér Wolfcars Motorsport matrica az első és a hátsó szélvédőn valamint a felnibe is a logó |
|
Futómű | |
• Rugók - Super Sport • Gátlók - állítható Super Sport • Fékek - gyári (nagyobbakat mostanában tervezem felszerelni) • Egyéb - Nyomtáv szélesítő, elől 1,5 cm, hátul 2 cm |
|
Beltér | |
• Ülések - Gyári gti sport fekete/kék Recaro • Fejegység - JVC KW-SD70BT • Erősítő - M.N.C. Hurrican 400 • Hangszórók - elől-hátul: SAL 240 Wattos szett + 400 wattos láda M.N.C. épített láda |