Édeskettesben
Mindig is elégedett voltam a kettessel. No nem az iskolapadban lapítva, bár arra is volt példa. Valószínűleg ezzel nem voltam egyedül. Amennyiben a Golfokat nézzük, a kettes kifejezetten egy sikertörténet. Lehet ezt még fokozni is? Ha Kornél autóját megvizsgáljuk, akkor egyértelmű választ kapunk. Kettese tuningban nem szenved hiányt.
Ezzel a kettessel kezdted az autózást?
Az első autóm egy 1.3 benzines Golf 2 volt, utána még egy Mk2, de az már dízel. Ezután jött ez, szerelmes lettem a Golfokba.
És mióta tart ez a szerelem? Honnan az őrület a kettes Golfok iránt?
2008 óta szeretem a tuning autókat, akkor kaptam meg a legelső Golfomat. A forma nagyon megfogott.
„Tényleg meg vagyok őrülve a tuning autókert, és elhatároztam hogy egyszer építek egyet, most eljött az idő.”
Régi álmom volt, hogy legyen egy szép tuning autóm, és most már kezd alakulni az álom. Egyszerűen beleszerettem, 6 éve van nálam.
Mesélhetnél kicsit az átalakításokról!
Idén nyárra alákerült egy airride szett, ami tengelyenként állítható, plusz 15-ös BBS alufelni. Belseje gyári, Gti ülésekkel, körbe zöld üvegek. Valamint rozsdásított motorháztető került rá. Nagyobb fékek, kipufogó rendszer, csomagtér ajtó, ezeket már én csináltam.
Hogyan tovább?
Sok idő kell még, hogy tökéletes legyen, de szerintem olyan soha sem lesz, mert mindig kell hogy legyen valami változás. Egy kis átalakításon fog részt venni, szeretnék új színt neki, meg nagyobb felniket, belsejét átbőröztetni, szépen megcsinálni, meg még apróbb dolgok. Van tervben további csinosítás, nagyobb felniket is szeretnék.
Jöhetnek a teljesítményre, felszereltségre irányuló információk.
Golf 2 1987-es évjárat, gyári 1.6tdllk motor, elől-hátul nagyfékek, nyitott 60as kipufogó rendszer. Falazott csomagtér ajtó, ami távirányítóval nyitható, a tetőkárpit oszloptakarók pedig fekete plüss szövettel vannak bevonva.
Család mennyire fogadta el ezt a típusú hobbidat?
Támogatnak és segítenek mindenben.
Volt olyan verseny vagy elismerés, amit nyertél vele?
Többszörösen díjnyertes kipufogó-hangnyomásban.
Lesz idén olyan autós találkozó, ahova mész?
Nem tudom hogy melyikre jutok el, de idén már a balatonfüredi találkozón megfordultam.
Az autóról
Kornél Golfja 1987-ben gurult le a gyártósorról. Jelenleg is a gyári 1.6tdllk motor hajtja. Akkori önmagához képest sokat változott küllemében. A motorháztető a megjelenés érdekében rozsdásított lett. Az ültetést arride szett garantálja, amely tengelyenként állítható. A fékek mindenhol nagyobbakra lettek cserélve, illetve 60-as nyitott kipufogó rendszer került alá. Emellett 15-ös BBS felniket is kapott. Az egyébként gyári beltérrel rendelkező kettesben az autó utasai Gti ülésekben ülhetnek.
Műszaki adatok | |
---|---|
Típus | Volkswagen Golf II |
Évjárat | 1987 |
Motor | Gyári 1.6 TDLLK |
Kipufogó | nyitott 60-as kipufogó rendszer |
Felni | 15-ös BBS |
Karosszéria | |
• körbe zöld üvegek |
|
Futómű | |
• tengelyenként állítható airride szett |
|
Beltér | |
gyári Gti ülések |