Donorból lett kedvenc
Mint tudjuk, a szerelem szeszélyes. Róbert aktuális „párja” nem úgy lépett be az életébe, hogy akár a nagy Ő is lehet belőle. Ám a dolgok mégis úgy alakultak hogy a régi kedvenc ment és új lépett a helyébe. Talán annyira mégsem kell meglepődni ezen, főleg ha a családunk minden tagja Passat tulajdonos. A B4-es szép utat járt be, donornak érkezett, végül kedvenc lett belőle.
Mióta Volkswagenezel?
2011-ben lettem egy kettes Jetta boldog tulajdonosa, amivel egyből bele is csöppentem a mélyvízbe. Találkozók, rengeteg új ismerős, életérzés… :) Ezek miatt nem is kell már más.
Melyik típus a legkedvesebb számodra?
Régi álmom egy öreg Bogárka, így talán azt mondanám.
Mennyire vagy elégedett a Passat jelenlegi állapotával?
Nagyon sok munka van még vele, nagyjából félkésznek mondanám.
Melyik részeknél nyúltál hozzá a kocsihoz?
Megpróbálom röviden: a kasztnit lakatoltuk, fényeztük, Twingo faltdachot építettem be. Kicsit izmosítottam a motoron, tárcsafékesre alakítottam a hátsó hidat. A műszerfalat az amerikai kiadáséra cseréltem +egy gyári könyöklős középboxot is sikerült szerezni. A gyári szürke szőnyegek és belső műanyagok is feketére lettek cserélve. A gyári futómű helyére Gewinde került, és 16-os Chrysler New Yorker felnik kerültek fel tőcsavaros módosításokkal.
Mit szeretnél még feltétlenül megcsinálni rajta?
Következő mindenképpen a beltér, mert az még eléggé munkásautós. Illetve az első fék lesz kicsit izmosítva, meg persze sok apró ötlet, amiket majd a következő cikkben elárulok. :D
Van olyan dolog, ami autóépítésnél a védjegyednek számít?
A ponyvatetőt mondanám, az ex Jettámon talán az volt az első alakításom.
Mondj kérlek pár mondatot a felszereltségről, teljesítményéről!
Digit klíma, 4 elektromos ablak és az elektromos tükör volt talán, amivel hozzám került. Még a gyári ülésfűtés, ami folyamatban van nálam. Teljesítmény? 90 Le… :)
Számomra a VW életérzés… Fejezd be a mondatot! :)
Őrült nagy bulik, szuper társaság.
Milyen jelzővel tudnád leginkább leírni azt ami a Passatodhoz kötődő viszonyod takarja?
Hosszú a sztorink, és nem indult szerelemmel. Eredetileg csak a motor miatt vettem meg a Jettához, egyenesen egy osztrák bontóból. Mivel a családban mindenki Passattal jár, rábeszéltek hogy ezt tartsam meg. Persze sokáig sirattam a Jetit, de be kellett ismernem, nem volt rossz döntés. Mára már ölnék a kis bontószökevényért, még ha néha tud is szívatni. :)
Szoktál vele találkozókra, rendezvényekre járni?
A környékbeli találkozókon többnyire részt veszünk, illetve a nagyobb konszern találkozókra is igyekszünk eljutni.
Terjed egy „legenda”, hogy a Volkswagenesek összetartó családnak számítanak. Mennyire tartod ezt igaznak? Van olyan sztorid, ami úgy érzed hogy ez alátámasztja?
Négy éve volt, ha jól emlékszem, mikor a Weissenburg csapattal tartottunk a VWantedre, de a Jetim Soltnál feladta a harcot. Még pár könnycseppet is el kellett rejtenem, mikor az egész csapat ott volt mellettem, amíg tovább nem tudtunk indulni és mindenki próbált segíteni ahogy tudott.
Műszaki adatok | |
---|---|
Típus | Volkswagen Passat B4 |
Évjárat | 1994 |
Motor | 1.9TDI Teljesítmény - 90 LE |
Felni | Chrysler New Yorker |
Gumi | 195/45 R16 |
Karosszéria | |
twingó faltdach tető | |
Futómű | |
TA gewinde | |
Beltér | |
• térdtámaszos USA műszerfal • gyári könyöklő • szőnyegek, műanyagok feketére cserélve • hamarosan egyedi vajbőr kárpit |