Donorból lett kedvenc

Mint tudjuk, a szerelem szeszélyes. Róbert aktuális „párja” nem úgy lépett be az életébe, hogy akár a nagy Ő is lehet belőle. Ám a dolgok mégis úgy alakultak hogy a régi kedvenc ment és új lépett a helyébe. Talán annyira mégsem kell meglepődni ezen, főleg ha a családunk minden tagja Passat tulajdonos. A B4-es szép utat járt be, donornak érkezett, végül kedvenc lett belőle.

13720462_1166520620066881_450666089_o.jpg

Mióta Volkswagenezel?
2011-ben lettem egy kettes Jetta boldog tulajdonosa, amivel egyből bele is csöppentem a mélyvízbe. Találkozók, rengeteg új ismerős, életérzés… :) Ezek miatt nem is kell már más.

Melyik típus a legkedvesebb számodra?
Régi álmom egy öreg Bogárka, így talán azt mondanám.

Mennyire vagy elégedett a Passat jelenlegi állapotával?
Nagyon sok munka van még vele, nagyjából félkésznek mondanám.

Melyik részeknél nyúltál hozzá a kocsihoz?
Megpróbálom röviden: a kasztnit lakatoltuk, fényeztük, Twingo faltdachot építettem be. Kicsit izmosítottam a motoron, tárcsafékesre alakítottam a hátsó hidat. A műszerfalat az amerikai kiadáséra cseréltem +egy gyári könyöklős középboxot is sikerült szerezni. A gyári szürke szőnyegek és belső műanyagok is feketére lettek cserélve. A gyári futómű helyére Gewinde került, és 16-os Chrysler New Yorker felnik kerültek fel tőcsavaros módosításokkal.

Mit szeretnél még feltétlenül megcsinálni rajta?
Következő mindenképpen a beltér, mert az még eléggé munkásautós. Illetve az első fék lesz kicsit izmosítva, meg persze sok apró ötlet, amiket majd a következő cikkben elárulok. :D

13823200_1166520593400217_856707673_n.jpg

Van olyan dolog, ami autóépítésnél a védjegyednek számít?
A ponyvatetőt mondanám, az ex Jettámon talán az volt az első alakításom.

Mondj kérlek pár mondatot a felszereltségről, teljesítményéről!
Digit klíma, 4 elektromos ablak és az elektromos tükör volt talán, amivel hozzám került. Még a gyári ülésfűtés, ami folyamatban van nálam. Teljesítmény? 90 Le… :)

Számomra a VW életérzés… Fejezd be a mondatot! :)
Őrült nagy bulik, szuper társaság.

Milyen jelzővel tudnád leginkább leírni azt ami a Passatodhoz kötődő viszonyod takarja?
Hosszú a sztorink, és nem indult szerelemmel. Eredetileg csak a motor miatt vettem meg a Jettához, egyenesen egy osztrák bontóból. Mivel a családban mindenki Passattal jár, rábeszéltek hogy ezt tartsam meg. Persze sokáig sirattam a Jetit, de be kellett ismernem, nem volt rossz döntés. Mára már ölnék a kis bontószökevényért, még ha néha tud is szívatni. :)

Szoktál vele találkozókra, rendezvényekre járni?
A környékbeli találkozókon többnyire részt veszünk, illetve a nagyobb konszern találkozókra is igyekszünk eljutni.

Terjed egy „legenda”, hogy a Volkswagenesek összetartó családnak számítanak. Mennyire tartod ezt igaznak? Van olyan sztorid, ami úgy érzed hogy ez alátámasztja?
Négy éve volt, ha jól emlékszem, mikor a Weissenburg csapattal tartottunk a VWantedre, de a Jetim Soltnál feladta a harcot. Még pár könnycseppet is el kellett rejtenem, mikor az egész csapat ott volt mellettem, amíg tovább nem tudtunk indulni és mindenki próbált segíteni ahogy tudott.

 

Műszaki adatok
Típus Volkswagen Passat B4
Évjárat 1994
Motor 1.9TDI
Teljesítmény - 90 LE
Felni Chrysler New Yorker
Gumi 195/45 R16
Karosszéria
twingó faltdach tető
Futómű
TA gewinde
Beltér
• térdtámaszos USA műszerfal
• gyári könyöklő
• szőnyegek, műanyagok feketére cserélve
• hamarosan egyedi vajbőr kárpit