Személyre szabva

A mamut egykor elterjedt lakója volt Földünknek. Bár számuk mára jelentősen megcsappant, azonban még mindig van lehetőségünk rá, hogy összefussunk egyik képviselőjükkel. És hogy mi lesz abból, ha egy Mamut és egy Vento keresztezi egymás útját? Alább olvasható.

13349117_1213911325320459_977884235_n.jpg

Első kocsid?
Első autóm ami teljesen hivatalos az az, ami most is megvan! Vento :) Papír nélküli viszont egy Skoda 120L Rally gép volt.

Mikor és miért tetszett meg a márka? Honnan jött a rajongás (már ha lehet ilyenről beszélni)? Na és miért pont ezt a típust választottad?
Nem voltam igazán nagy rajongója a típusnak mindaddig, ameddig nem lett egy sajátom. Vásárláskor én 3-as Golfot szerettem volna venni 3 ajtósban, de sajnos nem találtam megfelelőt. Majd elmentünk megnézni úgyszintén egy Golfot, ami megint csak nem volt említésre méltó, viszont ott volt mellette a Vento, ami megtetszett, így egy kis alkudozás után meg is vettem!

Mióta van nálad?
Már 3. éve van a tulajdonomban! Nagyon nem bántam meg (nem is gondolkodom a cseréjében).

Gondolom hozzányúltál a verdához. Milyen javítások, alakítások történtek rajta? Milyen irányban szeretnéd még folytatni?
Lényegében az autót teljesen gyári állapotban vettem. Első lépésben újonnan vettem hozzá első lámpákat, mert nekem ezek a fajta fekete hátteresek nagyon megtetszettek. Majd jött hozzá a füst index meg a ködlámpa. Az autó alatt található még egy állítható futómű is, ami még lentebb lesz tekerve, amint készen lesznek az új kerekek. Tervben van a tovább fejlesztése is, de azt majd a maga idejében!

Kérlek mesélj kicsit az autóról! Teljesítmény, felszereltség...
Jelenleg van alatta egy állítható futómű, előre kapott Seat Toledo koptatót, angel lámpákat, és hogy passzoljon is az összkép, kapott még sötétített indexeket ködlámpával! Matricázás az nem az én ötletem volt, hanem egy jó barátom meglepetése szülinapomra. Mamut a becenevem. Csinosítás mindig van tervben, csak sajnos az anyagi helyzettel vannak a problémák. Haladok velük lassacskán. Ami tervben van még, az a Phase2 hűtőrács, hátsó szélvédőre való szárnynak mondott elem, meg a legnagyobb költségvetésű tervem az a coupésítása!

Az autó belsejébe sok extra nincsen, nem is akartam túl sok elektromos kütyüt! Található még benne egy kis motor tuning is, ami jelen pillanatban annyit takar, hogy 1.9TDI hivatalosan, ami kapott nagyobb csúcsokat meg egy chippet! Zene nélkül nem lehet élni, így található még benne egy Alpine mélynyomó, egy S.A.L v pro 5000-el hajtva, Sony fejegységgel vezérelve!

13342346_1213911288653796_286556147_n.jpg

Teljesítmény: Az autómban található egy gyári 90 lovas TDI motor ami jelen esetben 502-es csúcsokkal van etetve, meg egy chip van rajta. Polcon van már hozzá a nagy turbó GT2052V, ami remélhetőleg még ebben a hónapban fel is kerül rá, majd nagyobb cooler szett csere lesz. Na meg ugye a teljesítmény miatt első tárcsákat ki kell cserélnem majd, a G60 280-as tárcsáira meg kap egy tárcsás hátsó hidat az autó.

Mi a különleges benne? Akár számodra.
Különlegessége szerintem csak annyi, hogy a saját ízlésemre csinálgatom az autót. Én úgy vagyok vele, hogy nekem nem számít, hogy ki mit mond más autójáról ha a gazdájának megfelel!

„Az autón található matricázás viszont nem az én ötletem volt, hanem egyik barátom lepett meg velük szülinapomra, hiszen Mamut a becenevem!”

Számomra a VW életérzés... Fejezd be a mondatot! :)
Számomra a VW érzése olyan, mint ha egy nagy család lennénk (mint a motorosoknál)!

Vettél már részt vele valamilyen versenyen? Elismerések...
Elismerés? Igazából én nem szoktam benevezni a járgányomat, elég nekem ha megnézik.

Legközelebb melyik találkozón futhatunk össze veled és az autóval?
Szerintem VWanted!


Az autóról

Az 1.9 Tdi motort chippelték és nagyobb, 502-es csúcsokkal látták el, illetve hamarosan belekerül a GT2052V nagy turbó is. A futómű cserélve lett állíthatóra, később ez még tovább lesz finomítva. Az autó front részére Seat Toledo koptató került. Cserélve lettek a lámpák és az indexek. Különlegessége, hogy Csaba beceneve után a matricázás a Mamut témakör köré épült. A megfelelő minőségű zenei élmény érdekében került a Ventoba egy Alpine mélynyomó Sony fejegységgel.

 

Műszaki adatok
Típus Volkswagen Vento
Motor 1.9TDI + 502-es csúcsok meg egy chip
Teljesítmény - 90 LE
Karosszéria
• füst indexek
• Seat Toledo koptató
• angel lámpák
• Mamfred felírat matrica az első és a hátsó szélvédőn, valamint egy mamutot ábrázoló grafika a tükrökön
Futómű
állítható futómű (még lentebb lesz tekerve amint készen lesznek az új kerekek)
Beltér
Alpine mélynyomó, egy S.A.L v pro 5000-el hajtva, Sony fejegységgel vezérelve