Generációk találkozása
Fiatal kora ellenére Bálint szíve a klasszikus Volkswagenek felé húz. Jelenleg egy Bogár és egy T2a Transporter boldog tulajdonosa. Gondosan újítja őket hogy az utókornak is maradjon egy lenyomat arról, milyen is volt a márka a hőskorban.
Elsőként a Bogár került a kezei közé, később következett a T2a. Ha teheti, a nyári hétköznapokban is a Bogarat használja, rosszabb időre pedig a terepjáróját veszi elő. Volkswagenjeiről nem tud negatívot említeni, mint mondta, „ha szereted és megadod ami szükséges, akkor meg fogja hálálni, mivel lelkük van.” Autói a nagyközönség számára is láthatóak, sűrűn vesz részt különböző találkozókon, nyaranta egész Magyarországot be szokták járni.
Arról is kérdeztük, hogy mit gondol arról, amikor klasszikus VW felújítását tuning irányba viszik el. Bálint az alábbi véleménnyel van erről: „érdekes kérdés, mivel szerintem megoszlik erről az emberek véleménye, valakinek tetszik amit épít, valakinek meg nem. Gondolok itt arra amikor dobáljunk rá mindent és a végén olyan lesz mint egy karácsonyfa.” A tuningolt Bogár és egyes Golf összeegyeztethető a világképével, főleg ha igényesen vannak építve.
Kitértünk arra is, hogy milyen további tervek vannak a Bogárral és a busszal. Mint mondta, „egy autó sohasem lesz kész! A Bogár az marad teljesen gyárin, mivel egy 1200db-os szériáról beszélünk én szeretném megőrizni úgy ahogy kijött anno a gyárból. Tavaly decemberben kezdtük el a lakatolást, volt már lakatolva csak gányolás volt szegényen, illetve a kedves lakatos ember összehegesztette az alvázat a bódéval, szerencsére csak 4 helyen nem körbe volt hegesztve, a szokványos helyeken rohadt. Kivágtunk minden olyan részt, ami nem tetszett illetve rosszul volt megcsinálva és sima tábla lemezből kialakítottuk mindig a megfelelő helyre való lemezt. Fényezésnél viszont az illetőnek nem jött össze, mivel nem találták el a színkódját, akkor így egy árnyalattal világosabbra sikeredett, de amikor csiszoltam le, találkoztam a gyári fényezéssel. Aki bogarazik az tudja, hogy mikor a bódé találkozik az alvázzal, akkor dől el minden, hogy a csavarok simán bemennek a helyére vagy sem. A busz fog kapni egy ültetést, elől két tárcsaféket, teljes lakatolást úgy mint a Bogár, és egy fényezést. Terveim között szerepel még, hogy majd egyszer kap egy Porsche motort, de ez még a jövő kérdése lesz.”
Természetesen ahogy egy igazi fanatikustól elvárható, az őrület itt nem áll meg. Tervben vannak további típusok is, köztük egy Kübelwagen és egy Ovál Bogár. Mert a „VW életérzés nem csupán egy autó!”