Újrahasznosítás
Hódít a rat style, és valljuk be, akad olyan autó aminek elég jól is áll. A Golf Mk1 ezek közé tartozik. Csaba akárhogy vívódott, a neki megírt sors elől nem bújhatott ki, így ma már egy ilyen autó birtokosa. Saját szavaival mutatja be Golfját.
„Bemutatnám nektek szeretek Burnyák Rókát.
Tavaly kimondott rattolni való autót kerestem. Sok régi öreg Japán, Francia, Olasz kehes dízelt néztem, de valahogy egyik sem mozgatott meg. Golfokat kizártam. Gyermekkori barátom elvesztése, és a vele élvezet percek a rat Golfjaiban, találkozókon kizárták, hogy újra Golfba üljek. Szakadtak még a sebek belül. Majd egy augusztusi estén jött egy érzés, hogy csak meg kell néznem az egyeseket neten, és Burnyák ott virított friss, ropogós hirdetésével. El is hoztam másnap. Azóta amikor beülök, kicsit érzem azt is, hogy mellettem ül elvesztett barátom is. Minden porcikájában ott van Ő is.
Az autót tavaly augusztusban vásároltam, a sokak számára ismerős Gödöllői dízelesek egyik szerelőjétől. Ennek köszönhetően motorikusan, szerkezetileg teljesen kiváló állapotban van a kis 1.6os szívódénes. Valami okosság tuti van a lemez alatt, mert az alap gtd-ket szépen megkajálja 100-110-ig, el is lehet forgatni rendesen dízel létére. De ez egyrészt köszönhető a nemrég frissen összefűzött blokknak, adagolónak, porlasztóknak is.
Futómű: jelenleg egy TA van alatta hátul koppra lecsavarva, elől még enged egy kicsit, le is fog térdelni, csak a kerékdőléssel kell még játszani egy kicsit. Felni/Gumi: ATP féle Porsche Boxster replika, 15 collban, 5x112es lyukosztással, 165/45 R15 ráfeszítve. Rengeteg munka van benne, egyedi központosító/agyátmérő módosító lett hozzá legyártatva.
Külsejét a 34 év, egy pesti bácsika parkolása (tudni illik, telente mindig telibe vágta az autót a sószóró autó sóval), és az idő puhány rozsdás foga alakította ki patinásra. Próbáltam még fokozni pár ragtapasszal, sokak örömére, rendőrök bánatára. Az autó új arculattal fog megjelenni GolFamilia találkozón, illetve az idei VWanted-on, de ez még legyen meglepetés. :)
Ezúton is köszönöm a sok segítséget barátaimnak, GolFamilia tagjainak, és külön köszönet Hilbert Benjáminnak és Lázár Bettinának a képekért amik eddig készültek róla. :) Az még persze elfelejtettem leírni, hogy a találkozók után az autó elindul a teljes szétszedés, ujjá/átépítés rögös útján. :)”