Nomen est omen
A címben említett latin kifejezést nemigen kell magyarázni, kisiskolás tanulmányai során mindenki találkozhatott vele. Cikkünk alanyának is van némi köze a latinhoz. A Lupo magyarra fordítva annyit tesz mint farkas. A wolfsburgi konszern legkisebb kölykéről lesz szó.
Krisztián autóját még nyár végén láttuk először egy márkafüggetlen tuningtalálkozón. Azóta többször is találkoztunk vele. Egyedinek mondható építésről van szó, mindenképp elüt a hagyományosan megszokott városképbe burkolózó Lupoktól.
A kis VW idén március óta van jelenlegi gazdája tulajdonában. 2001-ben gördült le a gyártósorról, és egy egy literes motor dolgozik benne. Egyedi megjelenésű, külcsínben sok változtatás történ rajta. Persze valószínűleg nem is nagyon volt kérdés hogy hozzányúljanak-e a kocsihoz. Az első lámpákat füst színűre fóliázták, az indexek pedig citromsárga színt kaptak. A visszapillantó tükrök és a tető piros színűre lett behúzva. És ha egy project beindul…
A kerékjárati ívek ki lettek szélesítve. Na meg a szokásos, muszáj volt alátenni valami csinosat. A kocsi alatt elől 9, hátul 10.5 széles acélfelnik vannak, mindez megspékelve egy állítható futómű szettel. Szerintünk egyáltalán nem lett rossz.